zaterdag 23 juni 2012


Ik droom weer over die wc. Die eeuwige wc vol met stront die ik maar niet schoon krijg. Ik poets me een ongeluk, omdat het de enige manier is om te zorgen dat ook mijn mond schoon word. Het helpt niet. ik word nooit schoon.


I don't like walking around this old and empty house
So hold my hand, I'll walk with you my dear
The stairs creak as I sleep, it's keeping me awake
It's the house telling you to close your eyes

Some days I can't even trust myself
It's killing me to see you this way

Cause though the truth may vary
This ship will carry our bodies safe to shore

-of monsters abd man, little talks-



Ik slaap heel slecht. Lig lang wakker. Ben moe en zodra ik mijn ogen dicht doe wordt ik bang. In de eerste weken hier werd ik nog redelijk georiƫnteerd wakker, nu niet meer. Als ik ergens anders ben word ik altijd wakker wetende waar ik ben, thuis nooit. Ik heb vreemde dromen. Laatst droomde ik dat ik een penis had. Vreemd genoeg klopte dat ook echt. Ik was superblij met mijn penis. Alsof ik hem nieuw gekregen had.


Soms zeggen ze dingen. Ik zet er vraagtekens bij, hoe ik ook probeer dat niet te doen. Het gaat vaak ook weer weg. Maar soms wordt ineens het plaatje van de puzzel duidelijker. Soms niet helemaal helder, maar wel dat je iets kunt zien. Ik kan het niet goed uitleggen. Het is alsof ik dan in een twister zit en ineens begrijp wat er gebeurd. Het kan zomaar zijn dan de wind gaat liggen en alle brokstukken de aarde raken zonder betekening of samenhang. Terwijl ze even daarvoor, in de twister, nog samenhang hadden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten